Με καθηγητές που κινδυνεύουν με απόλυση, τα απολυτήρια δεν είναι αξιόπιστα". Επιτέλους βρέθηκε ένας υπ Παιδείας να πει φωναχτά, εκείνο που όλοι δεκαετίες τώρα γνωρίζουμε από πρώτο χέρι και σχολιάζαμε ιδιωτικά. Ότι πολλά ιδιωτικά σχολεία είναι "μηχανές παραγωγής απολυτηρίων" για όσους μπορούν να "αγοράσουν" ένα , ώστε να καλύψουν το κενό στο βιογραφικό τους και να διοριστούν σε εάν τομές του Δημοσίου, κυρίως, ή της ΤΑ! Το πρόσφατο παράδειγμα με τα 2500 χιλιάδες πλάσματικά απολυτήρια από το νομό Άρτας που εντοπίστηκαν σε διάφορους τομείς του Δημοσίου το επιβεβαιώνει πλήρως…
Επιτέλους βρέθηκε ένας υπ Παιδείας να πει φωναχτά, εκείνο που όλοι δεκαετίες τώρα γνωρίζουμε από πρώτο χέρι και σχολιάζαμε ιδιωτικά. Ότι πολλά ιδιωτικά σχολεία είναι "μηχανές παραγωγής απολυτηρίων" για όσους μπορούν να "αγοράσουν" ένα , ώστε να καλύψουν το κενό στο βιογραφικό τους και να διοριστούν σε εάν τομές του Δημοσίου, κυρίως, ή της ΤΑ! Το πρόσφατο παράδειγμα με τα 2500 χιλιάδες πλάσματικά απολυτήρια από το νομό Άρτας που εντοπίστηκαν σε διάφορους τομείς του Δημοσίου το επιβεβαιώνει πλήρως…
«Το ζήτημα με την κατοχύρωση στοιχειωδών δικαιωμάτων των ιδιωτικών εκπαιδευτικών αφορά την αξιοπιστία του σχολείου, δεν πρόκειται για κλαδικό ζήτημα», υπογράμμισε ο Νίκος Φίλης, στον απόηχο των δημοσιευμάτων περί αντιδράσεων της τρόικας, στις προωθούμενες αλλαγές του υπουργείου Παιδείας στο καθεστώς λειτουργίας των ιδιωτικών σχολείων και κυρίως στο νέο εργασιακό πλαίσιο των εκπαιδευτικών.
"Με καθηγητές που κινδυνεύουν με απόλυση, τα απολυτήρια δεν είναι αξιόπιστα"
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο υπουργός Παιδείας σημείωσε ότι «αν ο σύλλογος καθηγητών των ιδιωτικών σχολείων λειτουργεί υπό το κράτος πιέσεων, δεν μπορεί εγγυηθεί ούτε την αξιοπιστία των τίτλων σπουδών». Είπε μάλιστα ότι «τώρα ο σχολάρχης απολύει όποιον θέλει, όποτε θέλει και αυτό δεν μπορεί να διαμορφώσει εκπαιδευτικό ήθος».
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο υπουργός Παιδείας σημείωσε ότι «αν ο σύλλογος καθηγητών των ιδιωτικών σχολείων λειτουργεί υπό το κράτος πιέσεων, δεν μπορεί εγγυηθεί ούτε την αξιοπιστία των τίτλων σπουδών». Είπε μάλιστα ότι «τώρα ο σχολάρχης απολύει όποιον θέλει, όποτε θέλει και αυτό δεν μπορεί να διαμορφώσει εκπαιδευτικό ήθος».
Παράλληλα, είπε πως θα γίνονται απολύσεις που θα οφείλονται όχι σε συρρίκνωση τμημάτων, αλλά δεν θα μπορούν να γίνουν αναιτιολόγητες απολύσεις.
Ο υπουργός μάλιστα κατήγγειλε ότι πήγαιναν στα σχολεία επιθεωρητές εργασίας και οι σχολάρχες καλούσαν τους σεκιούριτι για να τους εμποδίσουν. Σύμφωνα με τον κ. Φίλη, η παρούσα κυβέρνηση συνεχίζει την εκπαιδευτική πολιτική των κυρίων Ράλλη και Παπανούτσου του 1977.
Ο κ. Φίλης δήλωσε επίσης πως ένα ιδιωτικό σχολείο θα μπορεί να προσφέρει επιπλέον ιδιωτικές παροχές, αλλά θα πρέπει να τις δηλώνει και αν γίνονται επί πληρωμή να φορολογούνται.
Πηγή: newspost.gr
Evangelos Ioakeimidis
Να κάνει κάτι o
υπουργός παιδείας και για τα μαϊμού διδακτορικά. Διδακτορικά με θέμα τίτλου που
αν ακουστούν σε εκπαιδευμένα ζώα στο τσίρκο MEDRANO τέτοιου είδους τίτλοι διδακτορικών θα ορμίσου επειδή
υποβαθμίζεται η νοημοσύνη τους. Π.Χ. τίτλος διδακτορικού «Η περιβαλλοντική συμπεριφορά των
μαθητών του γυμνασίου εντός της αυλής του σχολείου αλλά και εκτός αυλής».
Διδακτορικά ρεπορτάζ που θα
μπορούσαν να γραφούν και ως άρθρα σε εφημερίδες Π.Χ. «Πάσης φύσεως διδακτική, δηλαδή
των μαθηματικών, της φυσικής και της χημείας» διδακτορικό και πάλι
ρεπορταζίστικο με τίτλο «Η εκπαιδευτική πολιτική της Ελλάδας από το
1974 έως το 1998».
Στο ΕΜΠ ο υποψήφιος διδάκτωρ
για να πάρει ημερομηνία παρουσίασης της διδακτορικής του διατριβής ΠΡΕΠΕΙ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να έχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια δημοσίευση (άρθρο μέρος της διδακτορικής
του διατριβής) σε διεθνές έγκριτο επιστημονικό περιοδικό που να ανήκει στο
I.S.I. (International Science Index = Διεθνή Επιστημονικό Κατάλογο) με κριτές
για την πιστοποίηση της πρωτοτυπίας της διδακτορικής του διατριβής, διαφορετικά
δεν του δίνουν ημερομηνία παρουσίασης. Πως τελικά κάποιοι έχουν διδακτορικά
διπλώματα χωρίς αυτές τις προϋποθέσεις?
Ας το κοιτάξουν λίγο στο
ΥΠΕΠΘ μια που άρχισε το ξεκαθάρισμα και ξεσκαρτάρισμα έτσι για να ξεβρομίσουμε
από κάποιους «διδάκτορες».
Η ουσία του διδακτορικού
είναι
1. είτε να ανακαλύψεις κάτι καινούργιο και πρωτότυπο όχι
μόνο στη χώρα σου αλλά σε παγκόσμιο επιστημονικό επίπεδο
2. είτε να βελτιώσεις-διορθώσεις κάτι που υπάρχει,
διαφορετικά το διδακτορικό είναι μια απλή εργασία για να μη πω κάτι χειρότερο.
3. Είτε να απορρίψεις κάτι το οποίο υπάρχει αλλά με
τεκμηριωμένα επιστημονικά επιχειρήματα και πειραματικές αποδείξεις.
Να
δουν λίγο και τις κομπίνες που γίνονται με την εκλογή καθηγητών στα ΑΕΙ και ΤΕΙ
και ειδικότερα τις ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΑ…. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ ΤΩΝ
ΑΡΘΡΩΝ.
Δηλαδή
Είμαστε 10 άτομα που ο καθένας μας γράφει ένα άρθρο
από μια ερευνητική δουλειά που έχει κάνει και ετοιμάζεται να στείλει το
συγκεκριμένο άρθρο για δημοσίευση. Αν και οι δέκα κάνουν το ίδιο θα έχει ο
καθένας από ένα άρθρο δημοσιευμένο. Αν όμως ο κάθε ένας από τους δέκα αυτούς
ερευνητές βάλουν ως συνεργάτες στο άρθρο τους που στέλνουν για δημοσίευση και
τους υπόλοιπους εννέα τότε ο κάθε ένας από του δέκα «επιστήμονες» θα έχει από δέκα
δημοσιευμένα άρθρα και όχι ένα. Αυτά γίνονται στα Ελληνικά Παν/μια και σας το
λέω από πρώτο χέρι. Το είχα πει κάποτε και σε μια αίθουσα του ΕΜΠ κάτω στη
Στουρνάρη παρουσία 250 θεατών σ’ ένα αμφιθέατρο. Κλείνοντας παραθέτω μια φράση
του Harold Wilson (Πρωθυπουργού της Αγγλίας) από τα απομνημονεύματά του:
«Νόμιζα ότι η πολιτική και οι πολιτικοί είναι βρώμικοι μέχρι που συνάντησα και
κατάλαβα ποιοι είναι οι πανεπιστημιακοί».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου