Νέα επίθεση στους εκπαιδευτικούς από τη Φωτεινή Πιπιλή Μπαράζ επιθέσεων από όλα τα γνωστά «λουλούδια»
Για εκπαιδευτικούς που το πρωί κάνουν διαδηλώσεις και το απόγευμα ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές, έκανε λόγο η Βουλευτής Φωτεινή Πιπιλή κατά την ομιλία της ως Εισηγήτρια της ΝΔ επί του Σχεδίου Νόμου για την Ιδιωτική Εκπαίδευση, στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.
Παράλληλα ασκώντας κριτική στο περιεχόμενο των σχολίων της δημόσιας διαβούλευσης, η Φ. Πιπιλή δήλωσε επιφυλακτική ως προς την ειλικρίνεια των προθέσεων των σχολιαστών: «Αφιέρωσα πολύ χρόνο» είπε «και διάβασα όλες τις παρατηρήσεις στο σύνολο των 1521 σχολίων από 845 σχολιαστές στη διαβούλευση.
Πολλοί, φυσικά άμεσα εμπλεκόμενοι, δηλαδή εκπαιδευτικοί σε ιδιωτικά σχολεία, παρουσίασαν δίκην copy paste, το τονίζω αυτό, μια εικόνα εργασιακών σχέσεων τόσο φρικτή, τόσο ελεεινή που εμένα, ακόμα και αυτό, με έκανε απολύτως επιφυλακτική ως προς την ειλικρίνεια των προθέσεων των σχολιαστών. Παρουσιάστηκε, δηλαδή, μία εικόνα όπου όλοι οι επιχειρηματίες ιδιωτικής παιδείας, μα όλοι, εκμεταλλεύονται στο έπακρο όλους μα όλους τους εκπαιδευτικούς, δασκάλους, καθηγητές με εξαιρετικά χαμηλούς μισθούς, με μη αμειβόμενες υπερωρίες, με εκβιασμούς και λοιπά».
Και κατέληξε: «Δεν μπορώ να δεχτώ ως Έλλην πολίτης την εικόνα όπως την παρουσίασαν στη διαβούλευση οι μετέχοντες...Ζούμε, δηλαδή, σε μια χώρα που δεν υπάρχει κανένας, όλα αυτά τα χρόνια, ελεγκτικός μηχανισμός από το Υπουργείο Απασχόλησης ή από την αστυνομία ή ακόμα και από άλλες αρχές; Δηλαδή ζούμε σε μία Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια, ζούγκλα όπου, αν κάποιου, καταπατώνται τα δικαιώματα δεν έχει καμία πρόσβαση στη δικαιοσύνη; Μόνο να παρακολουθούμε τα εργατικά δικαστήρια, τις αποφάσεις που βγάζουν, είναι 95% υπέρ των εργαζομένων».
Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που η Φωτεινή Πιπιλή καταφέρεται εναντίον των εκπαιδευτικών και φυσικά δεν είναι και η μόνη βουλευτής – δημοσιογράφος που στάζει δηλητήριο.
Στις αρχές του Ιουνίου στη Βουλή στο πλαίσιο της συζήτησης επί της αρχής για το νομοσχέδιο «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις» η Φωτεινή Πιπιλή επιτέθηκε στους συνδικαλιστές εκπαιδευτικούς, υπερασπιζόμενη τον ρόλο της αξιολόγησης. «Αξιολόγηση: απαγορευμένη λέξη μόνο για τους συνδικαλιστές και τους εμμονικούς και ιδεολογόπληκτους. Αξιολόγηση: Ο έμπορος αξιολογείται από τον πελάτη, ο δημοσιογράφος από τις μετρήσεις, ο πολιτικός από τις ψήφους. Γενικά οι επιτυχημένοι άνθρωποι δέχονται και αποδέχονται την αξιολόγηση. Μόνο οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα -δεν ξέρω για ποιον λόγο- φοβούνται μήπως είναι αγράμματοι. Μα, φυσικά δεν είναι. Και είναι όνειδος για τους ικανούς -που υπάρχουν πάρα πολλοί- κρατικούς λειτουργούς στην παιδεία η παντελής άρνηση της αξιολόγησης».
Στη συνέχεια επιτέθηκε κατά της ΟΛΜΕ, καταλογίζοντας άρνηση πνεύματος διαλόγου, ενώ εγκάλεσε την ομοσπονδία επειδή δεν διεξάγει έρευνα στα... πρότυπα του FBI κατά των εκπαιδευτικών που κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα: «Η ΟΛΜΕ αρνείται τα πάντα. Δεν έκανε καμία, μα καμία πρόταση. Η ΟΛΜΕ είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Φυσικά, όπως συμβαίνει οι δημόσιοι υπάλληλοι ό,τι και να κάνουν συνήθως τη βγάζουν πολύ μαλακά. Η ΟΛΜΕ κάνει απεργίες, καλή ώρα σήμερα. Η ΟΛΜΕ όμως δεν μας έχει απασχολήσει, να κάνει μια εσωτερική έρευνα -όπως κάνει το Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως ή το Υπουργείο Εσωτερικών, οι Εσωτερικές Έρευνες ή το FBI-, να μας πει αν όλοι αυτοί που θησαυρίζουν και απομυζούν τα λαϊκά στρώματα, με τα ιδιωτικά φροντιστήρια κατ' οίκων και τα χρηματιστήρια γενικότερα είναι εξωγήινοι ή μήπως είναι μεγάλο κομμάτι που μαύρα και παράνομα το πρωί διδάσκουν σε δημόσιο σχολείο και το βράδυ κάνουν αυτό που προανέφερα».
Είναι αλήθεια ότι το τελευταίο διάστημα πυκνώνουν οι επιθέσεις εναντίον των εκπαιδευτικών από πολιτικούς και δημοσιογράφους οι οποίοι μέσα από τα ελεγχόμενα ΜΜΕ προωθούν τον κοινωνικό πόλεμο, τον κανιβαλισμό και την ανθρωποφαγία.
Είναι φανερό ότι η Κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ γνωρίζουν πολύ καλά ότι η μεγαλύτερη τέχνη στον πόλεμο είναι να υποτάξεις τον εχθρό χωρίς μάχη και αυτό το καταφέρνεις όταν τον συκοφαντείς έτσι ώστε αφενός να του παραλύσεις κάθε διάθεση για αντίσταση και αφετέρου να τον απομονώσεις από τους φυσικούς του συμμάχους σε τέτοιο βαθμό που το θύμα να αποδεχθεί τη θυσία σα να είναι θέλημα Θεού.
Από το πρωί μέχρι το βράδυ, τα κρατικά κανάλια,
1. ο ΣΚΑΙ,
2. ΤΑ ΝΕΑ,
3. η Καθημερινή,
4. ο Πορτοσάλτε,
5. ο Μανδραβέλης,
6. ο Πρετεντέρης,
7. ο Οικονόμου,
8. ο Τέλογλου,
9. ο Καμπουράκης,
10. ο Βερύκιος,
11. ο Χασαπόπουλος,
12. ο Κανέλλης,
13. ο Παπαχλιμίτζος,
14. ο Βουλαρίνος,
15. o Θεοδωρόπουλος,
16. ο Τζήμερος,
17. ο Βελόπουλος
18. και άλλοι πολλοί προύχοντες της κυρίαρχης πολιτικής και της δημοσιογραφίας συναγωνίζονται ποιος, με το μανδύα της δημοσιογραφικής τάχα κριτικής, θα ρίξει πιο πολύ δηλητήριο για τους εκπαιδευτικούς, ποιος θα κινήσει πιο αποτελεσματικά τον κοινωνικό αυτοματισμό κατά των δασκάλων και των καθηγητών.
Είναι γνωστό ότι κάθε πόλεμος προετοιμάζεται και αρχίζει με τα λόγια ενώ την ίδια ώρα το υπουργείο Παιδείας στρώνει μεθοδικά το έδαφος με νομοθεσία – ναρκοπέδιο για το δημόσιο σχολείο, τους εκπαιδευτικούς και τους εκπαιδευόμενους.
ΠΗΓΗ: Efsyn
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου