Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2020

"Όταν ο Σημίτης αρνείται να το βουλώσει".


Χρήστος Ξανθάκης: Newpost.

Δηλαδή, ρε παιδί μου, ακόμη κι ο Σαμαράς έβαλε γλώσσα μέσα.

Ακόμη κι ο λαλίστατος Άνθιμος, το ‘ραψε.

Ακόμη και ο Ευάγγελος Βενιζέλος, ο εθνικός μας ρήτωρ αποφάσισε να μετράει τα λόγια του.

Όχι όμως και ο Κώστας Σημίτης!

Ο άνθρωπος που οδήγησε την Ελλάδα στα βράχια του υπερδανεισμού και της χρεοκοπίας, ο άνθρωπος που έβλεπε τα σκάνδαλα να περνούν, ο άνθρωπος που δεν ντράπηκε να βαφτίσει μεταξωτές κορδέλες όλα τα φύκια του κόσμου, επιμένει να πετάγεται κάθε τρεις και λίγο σαν την πορδούλα και να καταθέτει άποψη…

-Δεν τον ενημέρωσε κανείς ότι δεν είναι πλέον πρωθυπουργός;

-Δεν τον πληροφόρησε κανείς ότι δεν διαθέτει κοινοβουλευτική πλειοψηφία;

-Ένας χριστιανός δεν βρέθηκε να του πει πως από το 2004, όταν και παρέδωσε την καυτή πατάτα στα χέρια του ΓΑΠ, έχουν περάσει δεκάξι χρόνια και η χώρα πήγε κι ήρθε καμιά δεκαριά φορές στην εντατική;

-Και δεν παραξενεύτηκε που όλα αυτά τα χρόνια, δεν έπεσε η πατρίς ούτε μια φορά στα πόδια του για να του ζητήσει τις σοφές συμβουλές και τους χρησμούς του;

-Δεν πέρασε απ’ το μυαλό του καμιά υποψία ότι δεν διαθέτει ούτε το ελάχιστο λαϊκό έρισμα και τον χρησιμοποιούν όταν πια ακόμη κι ο πάτος του βαρελιού αποδεικνύεται άχρηστος;

Γκαντέμιτ, οι θεοί του Ολύμπου έχουν πεθάνει, αλλά ένας φτερωτός Ερμής δεν υπάρχει να του διαμηνύσει ότι καλόν είναι να κάτσει στο σπιτάκι του και να πιεί το τσαγάκι του;

Το σναπς του, τέλος πάντων, δεν ξέρω τι διάολο του έφερε ο Μακρόπουλος απ’ το Μπάντεν Μπάντεν…

Τέλος πάντων, να μην τα πολυλογώ, επέστρεψε με άρθρο του στα «Νέα» ο Σημίτης, για να υπερασπιστεί τις προτάσεις Πισσαρίδη που θα μας κάνουν όλους πλούσιους και όλες πλούσιες (έστω και δίχως Aston Martin!) και θα μπούμε στον ευρωπαϊκό χώρο (ενώ ως τώρα μπαίνει ο ευρωπαϊκός χώρος σ’ εμάς!) και θα πετύχουμε ταχύτερους ρυθμούς ανάπτυξης (αρκεί να βάλουμε τα δυνατά μας, ρε φίλε!) και τέλος πάντων δεν είναι «νεοφιλελεύθερη» η συνταγή και να ήταν δηλαδή ποιος νοιάζεται, άλλωστε «η Ελλάδα δεν έχει το περιθώριο να εφαρμόσει ένα δικό της οικονομικό πρότυπο που θα στηρίζεται σχεδόν αποκλειστικά στην κυριαρχία του κράτους».

Αυτά είπε....

Και βάλε «ανάπτυξη» και δώσε «ανάπτυξη», καμιά δεκαριά φορές την αναφέρει στο κείμενό του ο πρώην πρωθυπουργός, ως μια και μοναδική και απαράμιλλη ένδειξη λαγνείας εκ μέρους του.

Μαζί, φυσικά, με την διαρκή γκρίνια για όλα όσα συμβαίνουν στην ανταγωνιστικότητα και στην παραγωγικότητα και μόνο για τον τουρισμό βρίσκει να πει έναν καλό λόγο.

Στη χρονιά ακριβώς που ο τουρισμός πήγε άπατος, λόγω κορονοϊού!

Ναι, το ξέραμε ότι ο Σημίτης είναι εκτός τόπου και χρόνου, αλλά δεν χρειαζόταν να το διαφημίσει και τόσο ανοιχτά…

Εννοείται ότι δεν λέει κουβέντα για το μεγάλο αγκάθι των προτάσεων Πισσαρίδη, το πέρασμα δηλαδή των επικουρικών συντάξεων στον ιδιωτικό τομέα, αλλά περιορίζεται να πετάξει μια μπουρδίτσα περί «παραοικονομίας» που στερεί την ασφάλιση από τους πόρους που της οφείλονται.

Σημειώνει όμως και κάτι ακόμη, σχετικώς ύποπτον.

Αφού θάψει εντελώς τις ατομικές και μικρές επιχειρήσεις, υποστηρίζοντας ότι πάσχουν από χαμηλή παραγωγικότητα, ανοίγει όλα τα χαρτιά του στο τραπέζι δηλώνοντας:

«Σημαντική βελτίωση της θέσης των εργαζομένων συναρτάται με την αύξηση του αριθμού των μεγάλων και μεσαίων επιχειρήσεων».

Με δυο λόγια:

Κακομοίρη μικρομεσαίε, αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια που χάνεις.

Νόμιζες ότι η φιλελεύθερη (βάλτε όσα εισαγωγικά θέλετε…) πολιτική θα έρθει να στηρίξει εσένα και το μαγαζάκι σου να σταθείτε στα πόδια σας και να κονομήσετε, αλλά ακριβώς το αντίθετο θα συμβεί.

Λουκέτο θα σου περάσει και θα στέκεσαι ύστερα στην ουρά για να γίνεις υπαλληλάκι των τρεις κι εξήντα στο μεγάλο αφεντικό.

Άνευ υπερωριών, βεβαίως, μιας και γι΄ αυτό έχει φροντίσει ο Βρούτσης!

 

 

Ο δήμαρχος Πατρών Κώστας Πελετίδης, τα ελαιόδεντρα, οι ελιές, το λάδι, οι αστυνομικοί, οι υπάλληλοι του δήμου και οι παπάδες της περιοχής


Από Στέφανο Πάντο

Συνέβη το 2014! 6 χρόνια πριν!

Ο κόκκινος δήμαρχος Κώστας Πελετίδης ,μόλις πριν δυο μηνες -1/9/2014- είχε εκλεγεί δημαρχος , έδωσε σε άπορους στην Πάτρα την εκμετάλλευση ελαιόδεντρων. Αστυνομικοί και ιερείς αντέδρασαν!

Παρακαλώ, την προσοχή σας. Παρά τις "λογοτεχνικές παρεμβάσεις" του γράφοντος, η ιστορία που ακολουθεί είναι πέρα για πέρα αληθινή:

Επειδή στην Πάτρα κατά τις τελευταίες δημοτικές εκλογές πλειοψήφισαν οι κομμουνιστές, είναι φυσικό και επόμενο η δημοτική αρχή να μην ασχολείται με σοβαρά και κεφαλαιώδη προβλήματα της πόλης, όπως κάνει π.χ. ο δήμος Ναυπλιέων, ο οποίος ασχολήθηκε με το να ονομάσει τον Αντώνη Σαμαρά επίτιμο δημότη του. Εμείς εδώ, κολλημένοι κομμουνιστές, επιμένουμε να ασχολούμαστε με τρίχες, όπως π.χ. πώς θα ανακουφίσουμε (έστω και λίγο) τους συμπολίτες μας που υποφέρουν.

Μέσα σ' αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, οι διοικούντες τον δήμο σκέφτηκαν κάτι απλό: να αξιοποιήσουν κατά τον πιο πρόσφορο τρόπο την δημοτική περιουσία. Κι ανάμεσα στα περιουσιακά στοιχεία τού δήμου υπάρχουν και... ελιές! Μιας και στο σχέδιο πόλης έχουν ενταχθεί αγροί και χωράφια, πολλά των οποίων έχουν ήδη απαλλοτριωθεί προκειμένου να ανοιχτούν δρόμοι, να γίνουν πλατείες, να χτιστούν σχολεία κλπ, είναι λογικό να υπάρχουν μεταξύ τους και κάποια με ελιές.

Η απλή σκέψη της δημοτικής αρχής, λοιπόν, ήταν να καταγράψει τις ελιές των απαλλοτριωμένων εκτάσεων και στην συνέχεια να παραχωρήσει το δικαίωμα συλλογής και εκμετάλλευσης του ελαιοκάρπου τους σε άπορες οικογένειες, άνεργους, πολύτεκνους κλπ. Μοίρασε τις σχετικές άδειες στους δικαιούχους κι εκείνοι ξαμολύθηκαν να βγάλουν το λάδι των οικογενειών τους. Όλα καλά ως εδώ και μπράβο στον δήμαρχο και στην ομάδα του, που σκέφτηκαν κάτι τέτοιο. Όμως... Όμως, τώρα αρχίζουν τα προβλήματα.

Πρώτα-πρώτα, σε κάποια από τα χωράφια που προαναφέραμε, πλάκωσε η αστυνομία για να συλλάβει τους ελαιοσυλλέκτες. Μάταια οι άνθρωποι επέδειξαν την άδεια του δήμου κι άδικα διαμαρτυρήθηκαν, αφού τα όργανα της τάξης ήσαν ανένδοτα: έπρεπε να συλλάβουν τους κλέφτες και να τους προσαγάγουν για εξακρίβωση στοιχείων. Ευτυχώς, κάποιος από τους "κλέφτες" κατάφερε και ενημέρωσε τηλεφωνικά την αρμόδια του δήμου, η οποία έσπευσε στο αστυνομικό τμήμα. Στην ερώτησή της "γιατί τους συλλάβατε, αφού σας έδειξαν την άδεια με την υπογραφή τού δημάρχου;", η απάντηση ήταν αφοπλιστική: "Κυρία μου, τόσα χρόνια αυτές τις ελιές τις μαζεύουμε εμείς οι αστυνομικοί για να βγάζουμε το λάδι μας"! Τελικά, οι εκπρόσωποι του νόμου κατάλαβαν ότι η υπόθεση δεν θα εξελισσόταν προς το συμφέρον τους αν την παρατραβούσαν και άφησαν ελεύθερους τους "εγκληματίες". Πρόλαβαν, όμως, να προσθέσουν "πείτε τους, τουλάχιστον, να φέρουν και σε μας κανένα τενεκέ λάδι".

Ανοίγουμε παρένθεση για να κάνουμε μια απαραίτητη διευκρίνιση. Φυσικά, οι αστυνομικοί τού τοπικού τμήματος δεν πήγαιναν οι ίδιοι να μαζέψουν ελιές. Γι' αυτή την δουλειά υπήρχαν συνεργεία με τον κατάλληλο εξοπλισμό (όχι σαν τους φουκαράδες που τους κάλεσε ο δήμος να μζέψουν ελιές κι εκείνοι δεν είχαν ούτε λιόπανα). Οι αστυνομικοί έκαναν, απλώς, τα στραβά μάτια ενώ, παράλληλα, φρόντιζαν να απομακρύνουν τους περίεργους. Κλείνουμε την παρένθεση και συνεχίζουμε.

Ανακουφισμένοι, οι άνθρωποι γύρισαν στα σπίτια τους. Όμως, εκεί τους περίμενε άλλη μια έκπληξη. Δυο υπάλληλοι του δήμου πήγαν με άγριες διαθέσεις για "τσαμπουκά", επειδή "αυτές τις ελιές τις μαζεύουμε εμείς με τους αστυνομικούς και μοιραζόμαστε το λάδι χρόνια τώρα"! Προφανώς, οι δυο υπηρέτες τού δήμου ήσαν σίγουροι πως είχαν αποκτήσει κάποιο δικαίωμα χρησικτησίας επί της δημοτικής περιουσίας.

Οι -έκπληκτοι με όσα τους συνέβαιναν- άνθρωποι ξανατηλεφώνησαν στην αρμόδια, η οποία ζήτησε να μιλήσει με τους "διαμαρτυρόμενους" δημοτικούς υπαλλήλους και τους επέπληξε αυστηρά, προειδοποώντας τους για τις συνέπειες που θα είχαν αν επέμεναν. Τελικά, εκείνοι κατάλαβαν ότι ο "τσαμπουκάς" τους δεν θα έβγαζε πουθενά και αναγκάστηκαν να φύγουν. Όχι, όμως, δίχως να προσθέσουν με αγανάκτηση: "τέτοιες μαλακίες κάνει ο Πελετίδης και δεν πρόκειται να ξαναβγεί". Το ότι κανένας δεν πίστεψε ότι αυτοί οι δυο ψήφισαν Πελετίδη, δεν έχει καμμιά σημασία.

Κι αν όλα αυτά σας ακούγονται απίθανα, περιμένετε διότι δεν φτάσαμε ακόμη στο καλύτερο.

Το ίδιο βράδυ, παρουσιάστηκαν σε άλλη οικογένεια ελαιοσυλλεκτών τέσσερις ιερείς τής κοντινής εκκλησίας, απαιτώντας να σταματήσει αμέσως η διαδικασία συλλογής τού ελαιοκάρπου, διότι "αυτές τις ελιές τις μαζεύουμε εμείς χρόνια τώρα, για να βγάζουμε το λάδι για τα καντήλια της εκκλησίας"(!) Φυσικά, έγινε πάλι το -συνηθισμένο πια- τηλεφώνημα στην αρμόδια. Όμως, οι εν λόγω ιερείς ήσαν τόσο φορτικοί και τόσο επίμονοι ώστε χρειάστηκε η προσωπική παρέμβαση του δημάρχου για να πειστούν να αποχωρήσουν και να αφήσουν τους ανθρώπους στην ησυχία τους. Προφανώς, οι σεμνοί λευίτες διαπίστωσαν με αγανάκτηση ότι ο κομμουνιστής (και, σίγουρα, άθεος) δήμαρχος δεν έδινε δεκάρα για τα καντήλια τους...

Αυτή ήταν η μικρή σημερινή μας ιστορία. Την οποία, βεβαίως, μη περιμένετε να διαβάσετε και σε κάποια τοπική εφημερίδα ή να ακούσετε σε κάποιο τοπικό κανάλι. Σκεφτείτε, όμως: αν οι εφημερίδες και τα κανάλια δεν ήσαν όπως είναι, ποιόν λόγο ύπαρξης θα είχαν τα ιστολόγια;

Τελειώνω. Είτε σας αρέσουν οι ιστορίες λαδιού είτε όχι, δείτε -ή και ξαναδείτε- την πρώτη ιστορία ("Το Ρολόι") από την εξαιρετική σπονδυλωτή ταινία "Το κανόνι και τ' αηδόνι", των Ιάκωβου και Γιώργου Καμπανέλλη (σε σενάριο του πρώτου). Θα ξοδέψετε 34 λεπτά από την ζωή σας αλλά δεν θα μετανοιώσετε ποτέ.

(teddygr.blogspot.gr)

 

 

Η «αυστηρή» τήρηση των υγειονομικών μέτρων ενάντια στην πανδημία του Covid-19 από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη


Από Γιάννη Γκόλια

Ο «πανέξυπνος» και υπέρμετρα «ευφυής» πρωθυπουργός Κυριά-ΚΟΥΛΗΣ (Χαρβαρτάκιας) Μητσοτάκης, υιός του ΕΦΙΑΛΤΗ της δημοκρατίας, στις 25/11/2020 στη δευτερολογία του στη βουλή, απευθυνόμενος στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης είχε πει: «Έχετε πει μία κουβέντα για την τήρηση των περιοριστικών μέτρων; Να ενθαρρύνετε τους πολίτες να κυκλοφορούν λιγότερο, να τηρούν τα μέτρα, να αποφεύγουν συναθροίσεις; Όχι. Εγώ είμαι θλιμμένος...»

Tην Κυριακή 29/11/2020 που είχαν ανακοινωθεί 100 νεκροί απ’ τον κορόνο-ΙΟ, ο ίδιος ο πρωθυπουργός, με τη σύζυγο του Mareva Gambrofski στην Πάρνηθα, κάνανε Mountain Bike και motocross. Μάλιστα η «υπέρκομψη» σύζυγος του Μωυσή δοκίμασε και αυτή με τη μηχανή κάποιου άλλου αναβάτη τις δυνατότατες της... χωρίς μάσκες, χωρίς SMS, μα πάνω απ όλα ΧΩΡΙΣ ΠΕΤΣΑ και με πολύ λίστα Πέτσα...

ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ να δούμε ποιο Site (διαδικτυακή ιστοσελίδα), ποια εφημερίδα και πιο κανάλι θα δείξει τις φωτογραφίες και το Video με το ζεύγος των Μητσοτάκηδων, των Offshore με τα κατορθώματα τους αλλά και το υπέρμετρο «ενδιαφέρον» τους για τους Έλληνες πολίτες...

«Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΙΛΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΑΠΟΧΑΥΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ»

Αυτό είναι το αποτέλεσμα της στήριξης της επιχειρηματικότητας, των μικρομεσαίων επιχειρήσεων Μέσων Μαζικής Αποβλάκωσης και Αποχαύνωσης, με εκατομμύρια ΕΥΡΩ από τον ιδρώτα των φορολογούμενων Ελλήνων που ηδονίζονται όταν τους εξαπατούν και χαίρονται με τα πλούτη τού κάθε αρπακτικού.   

 

Δεσποινίδα Ιουλιάνα του Αντόν Τσέχωφ (Anton Tsehov)


«Τις προάλλες φώναξα στο γραφείο μου τη δεσποινίδα Ιουλιάνα, τη δασκάλα των παιδιών.

Έπρεπε να της δώσω το μισθό της.

- Κάθισε να κάνουμε το λογαριασμό, της είπα. Θα 'χεις ανάγκη από χρήματα και συ ντρέπεσαι να ανοίξεις το στόμα σου... Λοιπόν... Συμφωνήσαμε για τριάντα ρούβλια το να...

- Για σαράντα.

- Όχι, για τριάντα, το έχω σημειώσει. Εγώ πάντοτε τριάντα ρούβλια δίνω στις δασκάλες... Λοιπόν, έχεις δύο μήνες εδώ...

- Δύο μήνες και πέντε μέρες...

- Δύο μήνες ακριβώς... Το 'χω σημειώσει... Λοιπόν, έχουμε εξήντα

ρούβλια. Πρέπει να βγάλουμε εννιά Κυριακές... δε δουλεύετε τις Κυριακές.

Πηγαίνετε περίπατο μετα παιδιά. Έπειτα έχουμε τρεις γιορτές... Η Ιουλία έγινε κατακόκκινη και άρχισε να τσαλακώνει νευρικά την άκρη του φουστανιού της, μα δεν είπε λέξη.

- Τρεις γιορτές... μας κάνουν δώδεκα ρούβλια το μήνα... Ο Κόλιας ήταν άρρωστος τέσσερις μέρες και δεν του έκανες μάθημα... Μονάχα με τη Βαρβάρα ασχολήθηκες... Τρεις μέρες είχες πονόδοντο και η γυναίκα μου σου είπε να αναπαυτείς μετά το φαγητό... Δώδεκα και εφτά εκαεννιά. Αφαιρούμε, μας μένουν... Χμ! σαράντα ένα ρούβλια... Σωστά;

Το αριστερό μάτι της Ιουλίας έγινε κατακκόκινο και νότισε. Άρχισε να τρέμει το σαγόνι της. Την έπιασε ένας νευρικός βήχας, έβαλε το μαντίλι στη μύτη της, μα δεν έβγαλε άχνα.

- Την παραμονή της πρωτοχρονιάς έσπασες ένα φλιτζάνι του τσαγιού με το πιατάκι του... Βγάζουμε δύο ρούβλια... Το φλιτζάνι κάνει ακριβότερα γιατί είναι οικογενειακό κειμήλιο, μα δεν πειράζει... Τόσο το χειρότερο! Προχωρούμε! Μια μέρα δεν πρόσεξες τον Κόλια, ανέβηκε ο μικρός στο δέντρο και έσκισε το σακάκι του... Βγάζουμε άλλα δέκα ρούβλια... Άλλη μια μέρα που δεν πρόσεχες, έκλεψε μια καμαριέρα τα μποτάκια της Βαρβάρας. Πρέπει να 'χεις τα μάτια σου τέσσερα, γι' αυτό σε πληρώνουμε... Λοιπόν, βγάζουμε άλλα πέντε ρούβλια. Στις δέκα του Γενάρη σε δάνεισα δέκα ρούβλια...

- Όχι, δεν έγινε τέτοιο πράμα. μουρμούρισε η Ιουλία.

- Το 'χω σημειώσει!

- Καλά...

- Βγάζουμε είκοσι επτά ρούβλια, μας μένουν δεκατέσσερα.

Τα μάτια της Ιουλίας γέμισαν δάκρυα. Κόμποι ιδρώτα γυάλιζαν πάνω στη μύτη της. Κακόμοιρο κορίτσι!

- Μα εγώ μια φορά μονάχα δανείστηκα χρήματα. Μονάχα τρία ρούβλια, από την κυρία, μουρμούρισε η Ιουλία και η φωνή της έτρεμε... Αυτά είναι όλα που δανείστηκα.

- Μπα; Και γω δεν τα είχα σημειώσει αυτά. Λοιπόν, δεκατέσσερα έξω τρία, μας μένουν έντεκα. Πάρε τα χρήματά σου, αγαπητή μου!

Τρία... τρία, τρία... ένα και ένα... Πάρ' τα...

Και της έδωσα έντεκα ρούβλια.

Τα πήρε με τρεμουλιαστά δάχτυλα και τα έβαλε στην τσέπη της.

- Ευχαριστώ, ψιθύρισε.

Πετάχτηκα ορθός και άρχισα να βηματίζω πέρα δώθε στο γραφείο. Με έπιασαν τα δαιμόνια μου.

- Και γιατί με ευχαριστείς;

- Για τα χρήματα.

- Μα, διάολε, εγώ σε έκλεψα, σε λήστεψα! Και μου λες κι ευχαριστώ;

- Οι άλλοι δε μου 'διναν τίποτα!...

- Δε σου 'διναν τίποτα. Φυσικά! Σου έκανα μια φάρσα για να σου γίνει

σκληρό μάθημα. Πάρε τα ογδόντα σου ρούβλια! Τα είχα έτοιμα στο φάκελο! Μα γιατί δε φωνάζεις για το δίκιο σου; Γιατί στέκεσαι έτσι σαν χαζή; Μπορείς να ζήσεις σ' αυτό τον κόσμο αν δεν πατήσεις λίγο πόδι, αν δε δείξεις τα δόντια σου; Γιατί είσαι άβουλη; Μουρμούρισε μερικά ευχαριστώ και βγήκε.»