Κυριακή 19 Απριλίου 2026

Στις 19 Απριλίου, για πρώτη φορά, τιμούμε την Ημέρα Μνήμης των Θυμάτων της Γενοκτονίας του Σοβιετικού Λαού, που διέπραξαν οι ναζί και οι συνεργάτες τους από το 1941-1945

 


Embajada de la Federación de Rusia en la República de Chile 

Στις 19 Απριλίου, για πρώτη φορά, τιμούμε την Ημέρα Μνήμης των Θυμάτων της Γενοκτονίας του Σοβιετικού Λαού, που διέπραξαν οι ναζί και οι συνεργάτες τους κατά τη διάρκεια του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου του 1941-1945

Τα θύματα των θηριωδιών των ναζί ήταν 18 εκατομμύρια Σοβιετικοί άμαχοι. Η μνήμη του είναι ιερή για εμάς. 1.710 πόλεις και αστικοί οικισμοί, περισσότερα από 70.000 χωριά και κωμοπόλεις καταστράφηκαν και περίπου 25 εκατομμύρια άνθρωποι έμειναν άστεγοι

Στην Πράξη της Επιτροπής του Λένινγκραντ για τη σκόπιμη εξόντωση αμάχων από τους Ναζί-Φασίστες Βαρβάρους διαπιστώθηκε ότι οι κατακτητές πραγματοποίησαν συνειδητά την εξόντωση του άμαχου πληθυσμού, που διακρίνει τη γενοκτονία από τα άλλα εγκλήματα

Το ρωσικό ΥΠΕΞ έχει τονίσει σε πολλαπλές διακηρύξεις και στην πύλη του Γενοκτονία του Σοβιετικού Λαού ότι οι πράξεις αυτές δεν ήταν μεμονωμένα εγκλήματα πολέμου ή υπερβολές μάχης, αλλά μια προγραμματισμένη, συστηματική και γενοκτονική κρατική πολιτική

Σήμερα θυμόμαστε τα θύματα όχι μόνο ως ηθικό καθήκον, αλλά ως επίκαιρη προειδοποίηση ενάντια στον ιστορικό αναθεωρητισμό και την αναζωπύρωση των ιδεολογιών μίσους

Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ! Δεν θα συγχωρήσουμε ποτέ!

Διαβάστε περισσότερα ⬇️

clck.ru/3TBTad

clck.ru/3TBTZG

clck.ru/3TBTc7

clck.ru/3TBTcw

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου