Embajada de la Federación de Rusia en la República de Chile
Στις 19 Απριλίου, για πρώτη φορά, τιμούμε την Ημέρα Μνήμης των Θυμάτων της Γενοκτονίας του Σοβιετικού Λαού, που διέπραξαν οι ναζί και οι συνεργάτες τους κατά τη διάρκεια του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου του 1941-1945
Τα θύματα των θηριωδιών των ναζί ήταν 18 εκατομμύρια Σοβιετικοί άμαχοι. Η μνήμη του είναι ιερή για εμάς. 1.710 πόλεις και αστικοί οικισμοί, περισσότερα από 70.000 χωριά και κωμοπόλεις καταστράφηκαν και περίπου 25 εκατομμύρια άνθρωποι έμειναν άστεγοι
Στην Πράξη της Επιτροπής του Λένινγκραντ για τη σκόπιμη εξόντωση αμάχων από τους Ναζί-Φασίστες Βαρβάρους διαπιστώθηκε ότι οι κατακτητές πραγματοποίησαν συνειδητά την εξόντωση του άμαχου πληθυσμού, που διακρίνει τη γενοκτονία από τα άλλα εγκλήματα
Το ρωσικό ΥΠΕΞ έχει τονίσει σε πολλαπλές διακηρύξεις και στην πύλη του Γενοκτονία του Σοβιετικού Λαού ότι οι πράξεις αυτές δεν ήταν μεμονωμένα εγκλήματα πολέμου ή υπερβολές μάχης, αλλά μια προγραμματισμένη, συστηματική και γενοκτονική κρατική πολιτική
Σήμερα θυμόμαστε τα θύματα όχι μόνο ως ηθικό καθήκον, αλλά ως επίκαιρη προειδοποίηση ενάντια στον ιστορικό αναθεωρητισμό και την αναζωπύρωση των ιδεολογιών μίσους
Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ! Δεν θα συγχωρήσουμε ποτέ!
Διαβάστε περισσότερα ![]()
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου